Így lehet 70 000 követőd 10 évesen

Thumbnail for 3022160

10 éves gyermekek, szuper gyerekkor, 72 ezer feliratkozó és összesen 6 millió megtekintés! Ez Silló Laura és Silló Norman YouTube-csatornájának rövid összefoglalója.

Emlékeztek még a két fiatal YouTuberre, Laurára és Normanra, akik igen gyorsan elért sikeréről számoltunk be? Az akkor még csak kezdetleges kis történetük az elmúlt pár hónapban komoly folytatást kapott a videómegosztó portálon, mely figyelemreméltó számokban is mutatkozik.

Izgalmas, érdekes és szellemes videóikat összesen több mint 6 millióan (!) látták, ezek közül több is elérte már a fél milliós megtekintést, csatornájukat csak pár hónapja hozták létre, de már több mint 72 000 feliratkozójuk van. Nem véletlen, hiszen gyerekek és felnőttek számára is szórakoztató vlogjaikra nagyon könnyű rákattanni.

Korábban már írtunk róla, hogy miért is tartjuk különlegesnek csatornájukat, így most csak összegeznénk akkori gondolatainkat, melyeket legújabb videóik még inkább erősítenek bennünk. A fiatal testvérpár tökéletesen megvalósítja a XXI. század, modern gyermekeinek fogalmát. Különleges kis világukba édesapjuk csempész pluszt komoly üzenetekkel, melyek nem csak gyermekeire, de a nézők csintalan csemetéire is jó hatással lehetnek. Így hoznak létre olyan tartalmakat, mely a YouTuberek és influencerek korában végre valós értéket teremt. A szórakozva tanulásnál jobb pedig nem is kell egy olyan gyereknek, aki egész nap a videómegosztó előtt ül és olyan életre vágyik, mint kicsit híresebb társai, akik a netes tartalmakat gyártják.

De ezeken túl mi lehet, ami ilyen vonzóvá teszi a közönség számára a két kis YouTubert?

VALÓSÁGOSAK
Talán az egyik legfontosabb, hogy nem kreált figurák, akik felvett imázzsal akarják becsapni nézőiket, egy olyan képet festve magukról, ami nem valódi énjüket tükrözi. Nem szájukba adott szavakat használnak a gyerekek, hanem saját, egyéni gondolataikat fejezik ki a koruknak és stílusuknak megfelelő módon.

SZERETHETŐEK
Laura és Norman bájos testvérpárt alkot. Ízig-vérig gyerekek a maguk energikus, vidám és életteli formájában. Karakterükkel könnyű gyermekként azonosulni és a szülők is ráismerhetnek saját gyerkőcükre a két fiatalban.

EREDETIEK
Videóik – már csak reality jellegük miatt is – igen eredetiek, hiszen náluk a képkockákat nem forgatókönyv, hanem az életük alakítja. Nyilván a modern YouTuber trendeket követik a videók elkészítése során, de azok zenei világa, vizuális elemei és vágási stílusa is az ő ízlésviláguk szerint alakított.

ŐSZINTÉK
Amellett, hogy megmutatják színvonalas életük legérdekesebb részleteit, kaphatunk egy szeletet abból, amit minden gyermek és szülő átél hétköznapjai során. Otthonuk és napi rutinjuk bemutatása, valamint a számukra fontos dolgok megismertetése a közönséggel, kialakít egy olyan érzelmi virtuális szálat, amelynek fő fonala az őszinteség. Nyitottságuk megmutatkozik abban is, hogy igyekeznek az interakció kialakítására is hangsúlyt fektetni. Kérdez-felelek videójukban is kiszolgálják a közönség kíváncsiságát egyenes válaszadással.

ÉRDEKESEK
Annak ellenére, hogy édesapjuk igen elfoglalt üzletember, édesanyjuk pedig mindent megtesz körülöttük a harmonikus otthon megteremtéséért, komoly gondot fordítanak szüleik arra, hogy minőségi időt töltsenek gyermekeikkel, melyeket a legtöbbször kreatív, színes és tartalmas programok keretében tesznek. Legyen szó egy fűnyírásról vagy egy őrült quadozásról, netán édesanyjuk kocsijának elkötéséről, egy biztos, hogy a Silló családban egy perc sem telik unalmasan. Miután pedig ezekről az izgalmas pillanatokról videókban számolnak be, a mi napjaink is izgalmasan telhetnek ha követjük csatornájukat.

forrás

A bejegyzést ( Így lehet 70 000 követőd 10 évesen ) az RC News. szállította

Tovább a cikkre: Így lehet 70 000 követőd 10 évesen

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest