Még mindig ez a diéta a leghatékonyabb: mutatjuk!

Thumbnail for 2516726

A diétákkal általában az a probléma, hogy egyhangúak, nehezen tarthatóak vagy drasztikusak. Amit most mutatunk az a leghatékonyabb, legjobb már évek óta!

Bizonyára kevés olyan ember él a Földön, aki még ne próbált volna ki legalább egy diétát vagy fogyókúrás készítményt. Ezek a kísérletek általában hamar megdőlnek, kivéve ha valaki nagyon elszánt az életmódváltást illetően. Valljuk be, hogy imádunk enni, odáig vagyunk a jó zsíros ételekért. A következő zsírdiéta vagy más néven ketogén diéta lehetőséget ad arra, hogy akár oldalassal vagy szalonnával fogyj!

A High Fat Diet, azaz a magas zsírtartalmú diéta a legújabb nemzetközi őrület, amelynek során rengeteg vajat, olajos halat és magot, krémsajtot, illetve avokádót kell enned. Értelmi szerzői, Zana Morris és Helen Foster szerint a zsír titka, hogy nem okoz vércukorszint-kilengést – a szénhidrátokkal ellentétben.

A fogyókúrák kudarcának leggyakoribb oka az éhségérzet, ám a zsírban és fehérjében gazdag diéta gyakorlatilag kizárja, hogy kopogjon a szemed. Ennek hátterében a ketogén folyamatok állnak, amelyeknél a zsír feldolgozása során csillapodik az éhség. Sőt, az említett makronutriensek ahhoz is hozzájárulnak, hogy stabil maradjon a vércukorszinted. A hirtelen ingadozás ugyanis falásrohamokhoz vezetne. A lényeg tehát, hogy a zsírt lassabban dolgozza fel a szervezeted, és tovább garantált tőle a teltségérzet. Arról nem is beszélve, hogy a zsírfogyasztásnak tudatilag pozitív hatása is van, mivel gazdag, krémes falatokat élvezhetsz.

„De vajon szabad-e ennyi zsírt enni?” – merülhetett fel benned a kérdés már a legelején. Nos, a zsírdiétáról szóló könyv, a The High Fat Diet szerzői úgy vélik: koránt sem mindegy, milyen fajtájú zsírokat fogyasztasz. Szerintük amíg telítetlen zsírsavakat veszel magadhoz, egyetlen orvos vagy dietetikus sem panaszkodhat. Az avokádó, a dió, az olajos halak és az olívaolaj például kifejezetten egészségesek. Más kérdés, hogy az étrend telített zsírokat is tartalmaz, például vaj, krémsajt, vörös hús és zsíros sajtok formájában.

A 10-15 perces, magas intenzitású tréningek a legmegfelelőbbek a zsírdiéta kiegészítésére, hiszen már több ízben is sikerült bebizonyítani, hogy ezek csökkentik a leginkább a testben lévő zsír mennyiségét, ugyanakkor növelik az izomtömeget, az erőt, a teljesítmény és az állóképességet.

Az interneten megannyi mintaétrend szerepel, szuper menüket lehet összeállítani. Egy próbát megér!

Forrás

A bejegyzést ( Még mindig ez a diéta a leghatékonyabb: mutatjuk! ) az RC News. szállította

Tovább a cikkre: Még mindig ez a diéta a leghatékonyabb: mutatjuk!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest