Az EU-s baleseti statisztikák láthatóan nem csökkennek annak ellenére, hogy számos jogszabályi szigorítás lépett életbe. Magyarországon valamivel jobb a helyzet, de az autók egyre emelkedő átlagéletkora nem sok jót sejtet, az aktív biztonsági rendszerek hiánya megbosszulhatja magát. A flottakezelőknek nagy felelőssége van az autóállomány fiatalításában, közvetetten pedig az útbiztonság javításában is. Nem vitás, hogy a jogosítványt szerzők körében alapos létjogosultsága lenne a kötelező vezetéstechnikai tréningeknek, de ez jelenleg megvalósíthatatlan a kapacitáshiány miatt. Ugyanakkor az új biztonsági rendszerek alaposabb megismerése mégis sokat javíthatna a baleseti statisztikákon. Nincs ez másként a téli körülményekhez való alkalmazkodással sem, igaz a flottakezelők a téli felkészítést és a gumicserét is ügyfélbarát módon intézik. Ha mégis összetörne az autó, az MHC Mobility garantált csereautót biztosít, ami magántulajdonosként a legtöbb esetben csak álom marad. A Portfolio Deáki Endrét, az MHC Mobility nyáron kinevezett operációs igazgatóját kérdezte a hazai sofőrök technikai felkészültségéről, a már kötelezően minden autóban elérhető aktív biztonsági rendszerekről és arról, hogy miért jelenthet nagyobb kényelmet egy flottás autót vezetni, mint egy saját tulajdonút.
Tovább az erdeti cikkre:: Portfolio