Nyakunkon a júniusi határidő: hogyan készüljenek fel a cégek a digitális akadálymentességre?

A digitális akadálymentességre vonatkozó uniós és magyar szabályozás előírja, hogy a vállalatok online platformjai mindenki számára hozzáférhetők legyenek. Ez nem csupán kötelezettség, hanem egy olyan fejlesztési irány, amely elősegíti az idősek, a digitálisan kevésbé felkészült emberek, valamint más speciális igényű felhasználók bevonását is. A jól strukturált, egyszerű, áttekinthető tartalmak minden generáció számára előnyösek. “Az inkluzív digitális jelenlét megteremtéséhez szükséges szemléletet vállalati szinten érdemes stratégiaként bevezetni, nem csak eseti feladatként kezelni” – hangzott el a Digital Compliance 2025 konferencián. A megfelelő dizájn és technológiai megfelelés nemcsak jogi előírás, hanem versenyelőny is, amely növeli a felhasználói élményt és elérhetőséget.

Tovább az erdeti cikkre:: Portfolio

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest