A YouTube reklámelhelyezései már ma is sokaknál ki tudják verni a biztosítékot, azonban a soron következő, Peak Points vagyis Csúcspontok hirdetési formátum még idegesítőbb lesz sokak számára – írja a TechCrunch.
Képzeljük csak el, hogy a kedvenc youtuberünk felrak egy régóta várt videót, majd amikor elérünk annak csúcspontjához – például egy pár eljegyzi egymást, vagy bemutatnak egy régóta épített tárgyat –, hopp: felugrik egy reklám. Nos, ez a YouTube terve a közeljövőben.
A Peak Points a Google Gemini mesterséges intelligenciáját használja a YouTube-videók elemzéséhez, és azonosítja azokat a pillanatokat, amelyek véleménye szerint a legnagyobb nézői elköteleződést váltja ki vagy a legnagyobb érzelmi hatást kelti, majd azt javasolja, hogy a hirdetést közvetlenül ezután helyezzék el.
A reklámstratégia mögött az áll, hogy amennyiben a felhasználók figyelmét pont akkor sikerül felkelteni, amikor a leginkább elkötelezettek a tartalom iránt, akkor a reklám üzenete is könnyebben átmegy. Első ránézésre azonban inkább úgy hangzik, mintha a nézők felbőszítése lenne a cél, akik minden bizonnyal azt szeretnék, hogy a hirdetés gyorsan véget érjen, és folytathassák a műsorukat.
A YouTube célja az egyre durvább reklámelhelyezéssel az, hogy minél többen fizessenek elő a YouTube Premium szolgáltatásukra. Éppen ez a cél indokolta a reklámblokkolók elleni egyre erősebb fellépést is.
The post Még idegesítőbb reklámstratégiára vált a YouTube first appeared on 24.hu.
Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu