Be kell valljam, hogy a szombathelyi InterCity-n az idős hölgy fejére eső lámpabúra csavarjait is én lazítottam meg, sőt, jómagam saját kezűleg kapcsoltam le a klímát a győri kórházban, ahová a hölgyet szállította a mentő. Azt is el kell hogy ismerjem, hogy a vonatokon bekrepáló budikat is én tömítettem el, és a Siemens karbantartói közé is én csempésztem ürgebőrbe varrt ukrán szabotőröket, hogy tönkretegyék a balatoni sorompókat. Meg tudom erősíteni Lázár János ma estére elkészülő újabb posztjának azon állítását, miszerint a Tisza Pártot a névadó folyó ukrajnai forrásánál lévő csőszkunyhóban Matuska Szilveszter és Kollár Kinga nagymamájának eltitkolt gyereke, Manfred Weber keresztapja alapította a Néppárt pénzügyi segítségével
– olvasható Magyar Péter ironikus Facebook-bejegyzésében.
A Tisza Párt elnöke arra reagált, hogy Lázár János kedden egy videóban azt állította: „a Tisza Párt rátámadt a magyar vasútra”. Az építési és közlekedési miniszter szerint tavaly szeptemberben előkészítettek egy 800 milliárd forintos programot 500 kilométernyi vasút felújítására, amivel az Európai Beruházási Bankhoz (EIB) fordultak, hogy hitelezze meg. Lázár szerint „minden jól haladt előre”, megegyeztek a finanszírozási feltételekben és a kamatban is, ám június 26-a helyett az EIB bizonytalan időre elhalasztotta az erről szóló döntést. „Magyar Péter és az Európai Néppárt nyomást gyakorolt az EIB-re, hogy a magyar vasút ne kaphassa meg a fejlesztési forrást” – állította a miniszter, hozzátéve: a Tisza Párt „kárt okoz minden vasúton közlekedőnek”, és „veszélybe sodorja a magyar vasút napi működését”.
Ezzel szemben Magyar a szerdai posztjában gúnyosan felidézi: „nyilván a mozdonyok átlagéletkora is a Tisza felbukkanása miatt ugrott hirtelen 50 évre, ahogy a váltók is miattunk törnek, és a mozdonyokat is mi gyújtjuk fel brüsszeli utasításra. Kicsit furcsállom, hogy az ukrán Soros Györgynek már mellékszerepet sem osztott Baross Gábor vasminiszter batidai reinkarnációja”.
A Tisza Párt elnöke ezek után komolyra fordítva a szót felidézi, hogy a MÁV összeomlásának okai Orbán Viktor 15 éves kormányzásához kapcsolódnak, és felsorolja azokat a vasúti fejlesztéseket, amelyek mind tervben voltak, ám végül mind ez idáig nem valósultak meg.
A csodának és a megmaradt vasutasok áldozatos munkájának köszönhető, hogyha soha nem látott késésekkel is, de még járnak a vonatok, és egyelőre nem történt óriási tragédia
– tette hozzá Magyar.
The post Magyar Péter elárulta, hogy kicsoda Matuska Szilveszter és Kollár Kinga nagymamájának eltitkolt gyereke first appeared on 24.hu.
Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu