Július elején számoltunk be arról, hogy egyenlegproblémákat észleltek az MBH Bank ügyfelei – a bank szerint átmeneti technikai okok miatt egyes bankkártyás tranzakciók összegei duplán kerültek foglalásba (elhatárolásra), ez okozta az egyenlegekben azt az eltérést, amit az ügyfelek úgy érzékelhettek, mintha duplán vonták volna le tőlük a költéseiket. A bank hangsúlyozta, hogy a könyvelésben a helyes, egyszeri összegeket számolták el, illetve hogy azóta minden esetet sikerült tisztázniuk.
Július 9-én azt írták: „A szóban forgó, néhány napot érintő téves zároláson túl nem volt más olyan fennakadás, amely hatására az ügyfelek nem megfelelő egyenleget látnának.” Olvasóink azonban mást tapasztaltak.
Egy-két hónapja eltűnt egyenlegek
Egyikük azt írta, az ő egyenlege még május közepén „tűnt el”, és azóta sem állt helyre. Elmondása alapján a panaszára azóta sem kapott választ, vagyis nem tudja, mi lett a banki kivizsgálás eredménye. Másikuk egyenlege két lépésben, június elején „tűnt el”, illetve csökkent le – ő bő egy hónapra rá kapott ugyan választ a banktól a panaszára, de abból az derült ki számára, hogy a pénzintézet nem tudja, pontosan mi történt, vagyis miért tett panaszt az ügyfél. Azóta csak az egyik (a nagyobbik) eltűnt összeg került vissza az egyenlegébe – jegyezte meg.
The post MBH-s számlaegyenlegek: olvasóink több okból tapasztaltak eltérést, a bank szerint nincs általános probléma first appeared on 24.hu.
Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu