Reklamációt is kezelhetnek már AlzaBoxon keresztül a vásárlók

A szolgáltatás lehetővé teszi a vásárlóink számára, hogy termékekkel kapcsolatos problémáikat már a csomagautomatákon keresztül tudják intézni, ahol és amikor nekik kényelmes” – mondta el Forrás Ákos ügyvezető, hozzátéve: “A visszaküldés három esetben is lehetséges: javítás, csere és elállás. A vásárlónak 4 nap áll rendelkezésére a reklamáció átvételére, a foglalás online meghosszabbításának lehetőségével.

A reklamáció semmilyen költséggel nem jár és az egyetlen korlátja a fiókok mérete, de több méret is rendelkezésre áll. A folyamat egyszerű: a vásárlónak mindössze egy reklamációt kell létrehoznia az online fiókjában, majd az AlzaBoxnál a “Küldés” funkciót választva a reklamáció azonosítószámának beírására kinyíló fiókba helyezni a terméket. A panasz feldolgozása után a javított vagy cserélt termék ugyancsak AlzaBoxban vehető át.

A csomagautomaták népszerűsége rohamosan nőtt az elmúlt évben, mára elmondható, hogy minden második vásárlást AlzaBoxba kérik a vásárlóink. Ehhez nagyban hozzájárult az “Éjfélig megrendeled, délelőtt az AlzaBoxban leled” szolgáltatásunk sikere. A csomagautomatáink száma folyamatosan növekszik, arra terjeszkedünk, amerre igényt látunk a telepítésükre” – egészítette ki Takács Csaba ügyvezető.

The post Reklamációt is kezelhetnek már AlzaBoxon keresztül a vásárlók first appeared on 24.hu.

Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest