A tavalyi évhez hasonlóan idén is az MI-t hívta segítségül a Coca Cola, hogy elkészüljön a karácsonyi időszakra szánt reklámszpotjuk.
Az egyperces videó kitűnően mutatja: nem elég néhány részletes parancs ahhoz, hogy a végeredmény akár csak hunyorítva is labdába rúghasson a hagyományos megoldások mellett.
Az internetet az elmúlt napokban elárasztó posztok, kommentek és cikkek szerint a legnagyobb problémát az idén is főszereplőnek választott piros-fehér kamion jelenti, aminek az egymást követő jelenetekben nem csak a kerekeinek száma, de a hossza legalább kilencszer megváltozik.
A tíz egymást követő állapot itt látható:
Saw this on LinkedIn. pic.twitter.com/QfuBz09MZN
— Joris de Man – *screaming in a pillow* (@jorisdemanmusic) November 7, 2025
A hirtelen fellépő rossz érzésekre pedig ezt a kilencvenes években futó elődöt ajánljuk vigaszként:
The post A Coca Cola és az MI közösen hozta össze az idei év leggyengébb karácsonyi reklámját first appeared on 24.hu.
Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu





