„Megint senkiháziak kezében van a popszakma” – Janklovics Péter Sziget-reklámarcként tér vissza

Tizenhat évvel azután, hogy Janklovics Péter legendás Sziget-reklámjában elhangzott, „senkiháziak kezében van a popszakma,” a humorista saját magát idézte egy újabb promóban.

Ebben Janklovics épp a Kisnagyság magazin címlapfotózásán van, amikor megcsörren a telefonja. Gerendai Károly hívja, „megint senkiháziak kezében van a popszakma,” suttogja a telefonon kívülre Janklovics, majd visszautasítja a fesztiválalapítót.

Nem én lettem ismert a Sziget-reklámok Petijeként, hanem a Peti-reklámok Szigeteként lett ismert a kis fesztiválotok! Hát, ne üljünk már fordítva a pincsikutyán, Károly!

– hangzik el a reklámban, de azért a végén igényel tizenegy VIP-jegyet.

Janklovics a 2009-es Sziget Prodidzsáj Petijeként lett a fesztivál ikonikus reklámarca.

Mint ismert, a Sziget sorsa idény bizonytalanná vált, a Fővárosi Közgyűlésben is nagy vihart kavaró ügy megoldása végül az lett, hogy Gerendai vette vissza a fesztivál szervezését. A 2026-os fesztiválra már elindult a jegyelővétel.

The post „Megint senkiháziak kezében van a popszakma” – Janklovics Péter Sziget-reklámarcként tér vissza first appeared on 24.hu.

Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest