Szomorú számok érkeztek: egy munkakör szép csendben eltűnik, az AI is ludas ebben

Több mint 10 százalékkal csökkent a meghirdetett ügyfélszolgálati állások száma tavaly óta. A jelentős visszaesés a telefonos és a személyes kapcsolattartáshoz köthető pozícióknál figyelhető meg, ami beleillik az utóbbi évek trendjébe: a vállalatok igyekeznek az online felületeikre terelni az ügyfeleiket és automatizálással javítani a folyamataik hatékonyságát, miközben a munkavállalóik is magasabb hozzáadott értéket teremtő feladatokat végezhetnek – közölte a Profession.hu.

November 25-ei AI & Digital Transformation konferenciánkon AI use case-ekről, üzleti tapasztalatokról, gyakorlati megoldásokról lesz szó egy egész napon át, érdemes regisztrálni az eseményre!

Tovább az erdeti cikkre:: Portfolio

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest