Akadozik a jegyértékesítés az online csatornákon: a MÁV és MÁV+ applikációban, valamint a jegy.mav.hu felületen kedd délután – közölte a Mávinform a honlapján, hozzátéve: a szakemberek dolgoznak a hiba elhárításán.
Javasolják, hogy ha valaki későbbi utazáshoz váltana jegyet, akkor halassza későbbre az online vásárlást, vagy automatánál, illetve pénztárnál vegye meg a jegyét.
A vonatok fedélzetén a hibára hivatkozva pótdíj nélkül váltható menetjegy.
A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV Személyszállítási Zrt. megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára
írták.
Hozzátették: ha a jegy az applikációban nem látszik, és az érintett nem kap e-mailben értesítést a sikeres vásárlásról, akkor nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérik, hogy az utas vásároljon másik jegyet. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.
Ha ez nem történne meg, akkor azt kérik, hogy az utas jelezze a problémát az eszrevetel@mavcsoport.hu címen. A sikeres kivizsgáláshoz kérik az utas e-mail címét, amellyel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontját, illetve – ha rendelkezésére állnak – a vásárlás banki tranzakciójának adatait.
The post Akadozik az internetes vonatjegy-értékesítés first appeared on 24.hu.
Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu





