A Fresh Corner tíz év alatt benzinkútból közösségi térré fejlődött, ma már nem csupán megálló, hanem sok esetben maga az úti cél – erről is kérdezte a Portfolio Ratatics Pétert, a Mol-csoport fogyasztói szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatóját és Styaszny Endrét, a Mol Magyarország kiskereskedelmi vezetőjét. A 2015-ben indult koncepció mára tíz országban van jelen több mint 1300 egységgel, amelyből több mint 300 Magyarországon található. A Mol sikeresen teremtett új kategóriát a minőségi vendéglátással a töltőállomásokon, és ma már önálló egységekkel is jelen van vasútállomásokon, reptéren, egyetemeken és irodaházakban. Az üzleti eredmények igazolják a stratégia sikerét: tavaly a kiskereskedelmi profit több mint harmada már nem üzemanyagból származott, miközben 2024-ben 65 millió kávé és 43 millió hot-dog fogyott a teljes régióban.
Tovább az erdeti cikkre:: Portfolio





