Digitális dolgozók és személyi AI-asszisztensek: így készülhetnek fel a vállalatok a mesterséges intelligencia alapú ügynökök használatára

A mesterséges intelligencia fejlődése már nem csupán a nagy nyelvi modellek teljesítményéről szól: megjelent az AI új generációja, az úgynevezett agentikus ügynökök, amelyek önállóan cselekszenek, döntéseket hoznak és vállalati rendszerekben is teljes értékű szereplővé válhatnak. Ezek az ügynökök egyszerre jelentenek hatalmas üzleti lehetőséget és új kockázatokat: miközben forradalmasíthatják az ügyfélélményt és a működési hatékonyságot, teljesen új szabályozási, identitáskezelési és biztonsági kérdéseket is felvetnek. Gagan Delouri, a Ping Identity értékesítési csoportvezetője arról beszélt a Portfolio-nak, hogyan készülhetnek fel a szervezetek erre az új korszakra, és milyen technológiák, kontrollok és szabályozási keretek szükségesek ahhoz, hogy az AI-ügynökök valóban biztonságosan működhessenek a hétköznapokban.

Tovább az erdeti cikkre:: Portfolio

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest