Egyetlen ábra, ami megmutatja, miért szenvednek valójában az autógyártók Európában

Európában nemhogy csökkent, hanem emelkedett az elektromos autók átlagos értékesítési ára az elmúlt években. Ebben fontos szerepet játszott az is, hogy a gyártók a nagyobb méretű, prémium elektromos autók irányába mozdultak el a profit érdekében ahelyett, hogy olcsóbb, szélesebb tömegek számára elérhető elektromos autókat gyártottak és értékesítettek volna. Ez a termékstratégia a jelek szerint mostanra megbosszulta önmagát, az árérzékeny vásárlók távol maradnak a szalonoktól. Az autógyártók viszont azelőtt, hogy elárasztanák a piacot az olcsóbb elektromos modelljeikkel, még megpróbálják felpuhítani a szigorú kibocsátáscsökkentési célokat.

Tovább az erdeti cikkre:: Portfolio

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest