Nincs még kinn a vízből a Masterplast, de nagyot nőtt a magyarországi bevétel

Bár az építőipari környezetben már helyenként enyhe élénkülés látszik, a Masterplast piacain érdemi keresletnövekedés még nem volt az első negyedévben – derül ki a társaság ma reggel közzétett gyorsjelentéséből. A HEM értékesítéseknek köszönhetően viszont bevételnövekedést ért el az időszakban a vállalat az előző év azonos időszakához képest, a magyar piacon több mint 30 százalékkal ugrott meg a bevétel. A leginkább figyelt eredménysor, az EBITDA nagyobb növekedés mutatott a hatékonyságjavító intézkedéseknek köszönhetően, viszont a devizaárfolyam-mozgások most nem kedveztek a cégnek, így a pénzügyi eredmény soron elkönyvelt jelentős veszteség miatt nagy mínusszal zárt az adózott eredmény soron a cég.

Tovább az erdeti cikkre:: Portfolio

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest