A Mediaworks gyártotta a nemzeti konzultációs íveket

Thumbnail for 6315581

A kormány szolgálatában álló propagandatermékek kiadója, a Mediaworks Hungary Zrt. gyártotta le a kormánynak a legutóbbi nemzeti konzultációs íveit – derül ki az aHang közérdekű adatigényléséből.

A Miniszterelnöki Kabinetiroda válaszából kiderült, hogy habár ugyanannyi konzultációs ívet, szám szerint 7 millió 800 ezret gyártottak le, mint legutóbb, az ívek gyártási költsége ezúttal 12 millió forinttal többe került. Az előző kampányban 375 millió forintot szántak a gyártásra, a „Magyarország meg tudja csinálni” címmel indított nemzeti konzultáció esetében ugyanez a költségtétel már 387 millió forintba került.

Az aHang azt is szerette volna megtudni, hogy mennyibe kerültek a tájékoztató kampányok és reklámköltségek, valamint hogy tételesen milyen költségek jelentkeztek a konzultációhoz kapcsolódóan, de Kabinetiroda megtagadta a válaszadást. Arról sem adtak tájékoztatást, hogy hány ív került postázásra, ám az kiderült, hogy a mostani konzultációs időszak végére közel 150 ezren mondták le az ívek postai kézbesítését.

„7 millió 800 ezer ív került legyártásra, ebből nagyjából 6 millió 450 ezer ív a kukában vagy a kályhában végezte. Sokadjára derült ki, hogy az emberek többsége nem akar részt venni a kormány látszat konzultációjában” – vélekedett az aHang politikai igazgatója.

Kapcsolódó
Közölték a nemzeti konzultáció eredményét, óriási meglepetésekre senki ne számítson

A válaszadók 98 százaléka szerint szükség van a 13. havi nyugdíjra.

The post A Mediaworks gyártotta a nemzeti konzultációs íveket first appeared on 24.hu.

Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest