A Tisza-parton kisemmizett állatok fabulája is átcsúszott a Facebook hirdetési szűrőjén

Egy tanító célzatú állatmesével játszotta ki a Facebook hirdetési szűrőjét a megafonos Apáti Bence által alapított Nemzeti Ellenállás Mozgalom (NEM).

A NEM, amelyet Apáti nemrég eladott főnökének, a Megafon-tulajdonos Kovács Istvánnak, eredetileg hasonló mozgalmi, mobilizáló kezdeményezésnek indult, mint a Digitális Polgári Körök vagy a Harcosok Klubja, de gyorsan átálltak a Fidesz üzeneteire rímelő lejárató anyagok gyártására: ők eresztették szabadon a nyáron a tojásból kikelő Zelenszkijen és Magyar Péteren gúnyolódó animációkat és plakátokat, valamint a Tisza vélelmezett adóemelési tervéről szóló plakátkampányt, melyet a kormány ugyanerről a kérdésről szóló nemzeti konzultációja előtt indítottak. Továbbra is talányos, hogy milyen forrásból működnek, mindenesetre néhány hónap alatt letarolták az online hirdetési piacot: júliustól októberig 362 milliót költöttek a Facebookon.

Az új kampányanyagukat annak ellenére hirdetik, hogy elméletileg október 6-ától nem lehet politikai reklámokat elhelyezni a Facebookon. Az új filmjük a „Valahol a Tisza partján” felirattal nyit, majd egy látványosan szorongó csiga kúszik a képbe.

The post A Tisza-parton kisemmizett állatok fabulája is átcsúszott a Facebook hirdetési szűrőjén first appeared on 24.hu.

Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest