Akadozik az internetes vonatjegy-értékesítés

Akadozik a jegyértékesítés az online csatornákon: a MÁV és MÁV+ applikációban, valamint a jegy.mav.hu felületen kedd délután – közölte a Mávinform a honlapján, hozzátéve: a szakemberek dolgoznak a hiba elhárításán.

Javasolják, hogy ha valaki későbbi utazáshoz váltana jegyet, akkor halassza későbbre az online vásárlást, vagy automatánál, illetve pénztárnál vegye meg a jegyét.

A vonatok fedélzetén a hibára hivatkozva pótdíj nélkül váltható menetjegy.

A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV Személyszállítási Zrt. megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára

írták.

Hozzátették: ha a jegy az applikációban nem látszik, és az érintett nem kap e-mailben értesítést a sikeres vásárlásról, akkor nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérik, hogy az utas vásároljon másik jegyet. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Ha ez nem történne meg, akkor azt kérik, hogy az utas jelezze a problémát az eszrevetel@mavcsoport.hu címen. A sikeres kivizsgáláshoz kérik az utas e-mail címét, amellyel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontját, illetve – ha rendelkezésére állnak – a vásárlás banki tranzakciójának adatait.

The post Akadozik az internetes vonatjegy-értékesítés first appeared on 24.hu.

Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest