Az elmúlt években egyre nagyobb figyelmet fordítanak a mobilgyártók a készülékeik strapabíróságára. A népszerű Corning üvegek például már több méteres zuhanást is kibírnak, akár beton felületre is.
Addig azonban nem merészkeditek idáig a gyártók, hogy azt ajánlják, hagyjuk el a tokot. Márpedig most az Apple így tett, legújabb reklámjában ugyanis azt állítja, hogy az iPhone 16-hoz nem kell tok – írja a Tech2.
A reklám egy vidámparkban játszódik, ahol egy pár megkér egy férfit, hogy fotózza le őket. Ám az alkalmi fotósnak kiesik a kezéből a tok nélküli mobil, és arccal a padlóra esik. Ekkor jön a felirat: nyugi, ez egy iPhone 16. A gyártó állítása szerint ezt az eszközét az előző generációhoz képest egy jóval erősebb Ceramic Shield védőréteggel látta el, ami ellenáll a nagyobb ütéseknek, zuhanásoknak is.
Arra azonban érdemes felhívni a figyelmet, hogy a gyártó ugyanúgy nem vállal garanciát a betört képernyőre: az egyéves korlátozott jótállása ugyanis nem terjed ki a fizikai sérülésekre, így a képernyő törésére sem. Erről továbbra is kizárólag az AppleCare+ szolgáltatás gondoskodik.
The post Az Apple állítja, nem kell tok az új iPhone-okra first appeared on 24.hu.
Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu