Egyik olvasónk azt írta, hogy tegnap (július 7-én, hétfőn) észlelte, hogy az MBH-s bankszámlája mínusz 168 ezer forintot mutatott, miközben nincs is hitelkerete. Telefonon azt mondta neki hétfőn az MBH ügyfélszolgálata, hogy a hétvégi költéseket duplán vonták le, de dolgoznak a problémán. A helyzet mára (keddre) sem változott olvasónk szerint, és ma sem tudtak többet mondani neki, mint hogy dolgoznak rajta. A pénze meg sehol.
Kérdeztük az MBH-t, hogy mi történt pontosan, valóban duplán vonták-e le a hétvégi költéseket. Ha igen, minden ügyfélnél/tranzakciónál megtörtént-e ez, illetve hány embert érinthet, milyen összegben. Tudakoltuk még azt is, hogy mikorra állhatnak helyre az egyenlegek, mit tudnak mondani az ügyfeleknek.
Válaszukban elismerték, hogy egyes – az elmúlt napokban történt – bankkártyás tranzakciók összege átmeneti technikai okok miatt „duplán került foglalásba”, de azt is rögtön hozzátették, hogy a könyvelésben már csak a helyes, egyszeri összeg kerül elszámolásra. Biztosítottak róla, hogy a téves foglalások megszüntetésén munkatársaik nagy erőkkel dolgoznak. Ügyfeleik szíves türelmét kérik a tételek rendezéséig, ami fokozatosan történik – az utolsó tételek rendezésére várhatóan július 10. (csütörtök) nap végéig kerül sor. Hogy hány ügyfél hány tranzakcióját érinthette a dupla foglalás, azt nem közölte velünk a bank.
Cikkünk megjelenése előtt megkérdeztük olvasónkat, nála van-e fejlemény – megnézte az egyenlegét, és azt látta, hogy még mindig nem sikerült a mintegy 320 ezer forint költést jóváírnia a banknak, miközben már hétfőn reggel is azt mondták neki, hogy tudnak a problémáról és dolgoznak rajta. Annyit tudtunk meg még tőle, hogy kedd reggel a telefonos ügyintéző azt mondta neki, hogy ő is megkérdezte a főnökeit, mikorra oldódik meg a probléma, de neki sem tudták megmondani. „Csak azért nem tettem panaszt, mert kedves volt az ügyintéző és elnézést kért” – írta olvasónk. Megtudta még az ügyfélszolgálattól, hogy ha jóváíródik az összeg, akkor arról nem fognak sms-t küldeni a banktól, mert ez valójában nem jóváírás.
Május végén arról írtunk, hogy sok százan estek áldozatul az MBH-s ügyfelek közül egy csalásnak. A bank meghatározott feltételek mentén, a felelőssége el nem ismerése mellett 70 százalékos méltányossági visszatérítést ígért.
The post Az MBH Banknál duplán vonták le egyes bankkártyás tranzakciók összegét – dolgoznak a korrekción first appeared on 24.hu.
Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu