Az új Lilo és Stitch-csel képtelen versenyezni a Mission: Impossible – A végső leszámolás nézettségben

Thumbnail for 6530157

A Lilo és Stitch – A csillagkutya új változata 183 millió dolláros bevételt hozott az amerikai jegypénztáraknál, míg a Mission: Impossible nyolcadik része 77 millió dollárt.

Globálisan 341,7 millió dolláros bevételt könyvelhetett el a rajzfilm, míg Tom Crusie-ék új kalandja 190 milliót, ezzel érdekes módon nagy vereséget szenvedett Ethan Hunt búcsúja.

A magyar nézettségi adatokra még várni kell egy kicsit.

A Végső leszámolás alcímet viselő akciófilmről kollégánk így vélekedett: „A végső leszámolás tehát hiába emeli végletekig a téteket az atom-apokalipszissel és az elszabadult mesterséges intelligenciával, a habkönnyű – és zömében humortalan – forgatókönyv kártyavárként roskad össze a komor témák súlya alatt. Részben azért, mert az arctalanná tett fenyegetés épp azt a naiv heroizmust oltja ki, amire a franchise alapzata épült.”

Kapcsolódó
Tom Cruise dühös ránk, amiért annyit netezünk, de még egyszer hajlandó megmenteni minket

A Mission: Impossible nyolcadik részén végleg elhatalmasodik a messiás-komplexus, ami megnehezíti az önfeledt szórakozást. A nagy fináléként beharangozott film hagy némi kétséget afelől, hogy tényleg ez lesz-e a címben is belengetett „végső leszámolás”.

The post Az új Lilo és Stitch-csel képtelen versenyezni a Mission: Impossible – A végső leszámolás nézettségben first appeared on 24.hu.

Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest