Újra kivizsgálja a korábban elutasított panaszokat az MBH-bank az adathalász csalássorozattal kapcsolatban – mondta az RTL Híradónak a pénzintézet kommunikációs vezetője.
Ahogy arról a 24.hu beszámolt, több száz MBH-s ügyfelet – többnyire magánszemélyeket, egyesületeket és cégeket – ért súlyos pénzügyi veszteség, főleg az utóbbi két hónapban. A történetek forgatókönyve: az ügyfelek tudta nélkül végeztek banki műveleteket, ami elvileg lehetetlen. A károsultak panaszát a bank rendre azzal hárította el, hogy súlyos gondatlanságukkal hozzájárulhattak a tranzakciókhoz, ám az érintettek nem érzik úgy, hogy hibáztak volna.
Az esetek többségében figyelmetlenségről van szó, ezzel együtt úgy döntöttünk, hogy azokat az ügyfeleket, akik ennek a Google-típusú csalásnak az áldozataivá váltak, tehát akik, hamis linkről léptek be egy hamis netbankba, azokkal felvesszük a kapcsolatot és még egyszer kivizsgáljuk az ügyüket. Személyesen is egyeztetni fogunk a többségükkel
– mondta Kutas István a bank kommunikációs vezetője. Arra azonban nem tudott válaszolni, hogy számíthatnak-e teljes vagy részleges kártérítésre azok, akiknek egyszer már elutasították a panaszát.
The post Banki csalássorozat: újra kivizsgálja a korábban elutasított panaszokat az MBH Bank first appeared on 24.hu.
Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu