Csomagkáosz: ezen az emailcímen jelenthetjük be a fogyasztóvédelemnek, ha késik, nem jön, elveszett a csomagunk

Az utóbbi időszakban megnövekedett számú fogyasztói panasz érkezett a csomagküldő szolgálatok működésével kapcsolatban, ezért Budapest Főváros Kormányhivatala (BFKH), mint fogyasztóvédelmi hatóság megkezdte az ilyen tevékenységet végző cégek ügyfélszolgálatainak működésével kapcsolatos átfogó ellenőrzését a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium utasítására – írta közleményében a BFKH. Ezek szerint nem csak a DPD-nél vannak gondok.

Az eljárások megkezdődtek, a hatóság vizsgálja, hogy a cégek ügyfélszolgálatai eleget tesznek-e a fogyasztóvédelmi előírásoknak, különösen a panaszkezelési és tájékoztatási kötelezettségnek.

A kormányhivatal az eddig beérkezett panaszokat is kivizsgálja és megteszi a szükséges intézkedéseket a vásárlók jogainak biztosítása érdekében. A karácsonyi időszakra tekintettel a fogyasztók védelme érdekében a kormányhivatal kiemelten kezeli ezeket a panaszokat, ennek érdekében létrehozta a csomagpanasz@bfkh.gov.hu e-mail címet, ahol az érintettek egyszerűen megtehetik bejelentéseiket.

Írtunk róla, hogy gondok vannak a DPD-nél a csomagkiszállítással, ezrek panaszkodnak, hogy késnek, nem érkeznek meg vagy elvesznek a csomagok. A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium (KTM) szerint is súlyos a DPD-probléma, fogyasztóvédelmi eljárás is indult. Mint írtuk, egy ismert személy is a károsultak között van, Kóka János volt politikus is hiába várta a csomagját.Legújabban a cég egyik futára is megszólalt a panaszokkal kapcsolatban.

Kapcsolódó
DPD-csomagbotrány: megszólalt a cég egyik futára, árnyalta a képet az Indexnek

A DPD-futár szerint számos oka lehet annak, hogy gond van a kézbesítéssel, és nem igaz, hogy mindenért az ügyfél, vagy a futár a hibás.

The post Csomagkáosz: ezen az emailcímen jelenthetjük be a fogyasztóvédelemnek, ha késik, nem jön, elveszett a csomagunk first appeared on 24.hu.

Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest