Ennél a banknál vissza lehet hívni az utalást, ha hibáztunk

Thumbnail for 6508878

A Monzo mobilbank egy olyan új funkciót vezet be, amely lehetővé teszi az ügyfelei számára, hogy lemondjanak egy banki átutalást, miután rájöttek, hogy hibáztak. A „fizetések visszavonása” eszköz 10 és 60 másodperc közötti időkeretet biztosít a tranzakció leállítására, ha hibát észlelnek, például rossz összeget írnak be, vagy rossz címzettnek küldenék azt, írja az Independent.

Az eszköz a csalások megelőzésében is kulcsfontosságú lehet, ugyanis lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy gyorsan reagáljanak, ha hirtelen megkérdőjelezik a címzett kilétét.

A közleményből kiderült, hogy a Monzo ügyfelei maguk állíthatják be az időzítőt: ennek keretében 10, 15 (ez az alapértelmezett beállítás), 30 és 60 másodperc között választhatnak. Az időzítő meg fog jelenni a fizetést megerősítő képernyőn, de a kezdőképernyőn vagy a fizetési részleteket tartalmazó képernyőn is el lehet intézni a visszavonást, az előzetesen beállított időkereten belül.

Amennyiben a visszahívás mellett dönt, a fizetés nem hagyja el a számláját, és a potenciális címzett sem kap tájékoztatást arról, hogy majdnem pénzhez jutott.

A mobilbank kutatása szerint az Egyesült Királyságban évente körülbelül 825 millió fontot (395 milliárd forintot) buknak el online fizetési hibák miatt – ez ihlette az új funkciót. Ezen esetek több mint kétharmadában az emberek azt mondják, hogy a probléma gépelési hiba volt, például rossz számlaszám vagy rossz összeg lett megadva.

Kapcsolódó
Húzós összegbe kerülhet, ha nagyobb átutalást várnak tőlünk

Előfordulhat olyan helyzet az életben, amikor nagyobb összeget kell elutalni.

The post Ennél a banknál vissza lehet hívni az utalást, ha hibáztunk first appeared on 24.hu.

Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest