Ha lassan vagy egyáltalán nem tölt be az okostelefonos OTP mobilbank alkalmazás, illetve egyáltán nem tölt be a böngészős internetbank, akkor nem ön készülékében van a hiba, a pénzintézet informatikai rendszere rakoncátlankodik.
Tapasztalataink szerint az OTP Mobilbank applikáció néha nem hajlandó betölteni, majd egy perccel később újra működik, de sokszor nem mutatja a számlaegyenleget, sőt, az is előfordult, hogy már a kezdőéprenyőt megnyitva sem jelent meg a gyorsegyenleg.
Ezzel szemben a böngészőből elérhető OTP Internetbank a cikkünk írásának pillanatában egyáltalán nem működik, 18:50 magasságában hosszas töltés után már csak annyit írt ki a felület, hogy “CUSTOM SERVICE UNAVAILABLE”.
A probléma a jelek szerint kora délután kezdődött, az online szolgáltatásokat monitorozó Downdetector folyamatos problémát mutat nagyjából 13:00 óta.
The post Gond van az OTP-nél, akadozik a mobilapp és nem tölt be az internetbank first appeared on 24.hu.
Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu
							




