Gyanús, de minimum óvatosságra kellene intenie minden rutinos utazót, ha egy utazási iroda last minute árakon kínál több hónappal előre nyaralásokat – mondta a 24.hu megkeresésére Termes Nóra, az IBUSZ hálózati és marketingigazgatója a becsődölt UniTravel által megfogalmazott vádakkal összefüggésben.
A szakember szerint a szakmát meglepte az UniTravel kommunikációja, miszerint ilyen nyíltan beleálltak egy másik piaci szereplőbe, mondván az „megölte” őket, ugyanakkor ő sem cáfolta azokat az állításokat, amiket a bedőlt iroda felugró ablakban közölt az ügyfeleivel hétfőn a honlapján.
Az IBUSZ-nál már a télen azt érezték, hogy némi visszaesés lehet az utazások terén az idei évben. A várakozásuk be is igazolódott, „az elmúlt évekhez képest jóval többen az utolsó percig kivárnak a foglalásokkal is”, a kisebb irodák számára pedig újabb csapást jelentett a Magyarországon néhány éve megjelent konkurensek árazása, azzal ugyanis igen nehéz felvenni a versenyt.
The post „Húsz évvel ezelőtti árakon kínálnak last minute utakat” – nehezen tartható árversenybe kényszerítették a magyar utazási irodákat first appeared on 24.hu.
Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu