Jövő héttől nem lehet hozzáférni a bankszámlákhoz az OTPdirekt szolgáltatással

November 18-tól az OTP Bank lakossági ügyfelei számára kizárólag az OTP Bank újgenerációs digitális csatornái – az OTP MobilBank mellett az OTP InternetBank – lesznek elérhetők online bankolásra és befektetések kezelésére. A tőzsdei megbízások és devizakonverziók az OTP SingleMarket platformon lesznek elérhetők – adta hírül a pénzintézet.

Jövő keddtől már csak új, digitális szolgáltatási szerződést lehet kötni, lakossági OTPdirekt szerződést nem. Az online bankolás ezentúl tehát két fő csatornán keresztül zajlik:

  • OTP Bank HU mobilapplikáció – itt a MobilBank funkció biztosítja a teljes körű bankolást biztonsági elemekkel kiegészítve.
  • OTP InternetBank – webes felület, amely számítógépen és laptopon keresztül érhető el.

Az OTP Bank új internet- és mobilbankjába online lehet regisztrálni. Mindössze annyi a tennivaló, hogy be kell lépni az OTPdirekt Internetbankba és megkötni az új szolgáltatásokhoz szükséges digitális szolgáltatási szerződést. Ha viszont valaki már használja a mobilbankot vagy az új internetbankot, akkor nincs teendője.

Nem érinti a változás az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatást, a nem lakossági ügyfelek pedig továbbra is használhatják a vállalati OTPdirekt Internetbankot és a vállalati OTPdirekt szerződés számlakörébe bevont lakossági számláikat is.

A költségeket tekintve többek között kiemelhető, hogy november 18-ától nem vonják le az ügyfél számlájáról az OTPdirekt szolgáltatások alap havi díját, ha rendelkezik az új OTP internet- és mobilbank használatához szükséges digitális szolgáltatási szerződéssel. Ha nem köti meg a digitális szerződését, akkor az OTPdirekt szolgáltatások díjai változatlanok maradnak.

The post Jövő héttől nem lehet hozzáférni a bankszámlákhoz az OTPdirekt szolgáltatással first appeared on 24.hu.

Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest