Tizenhat évvel azután, hogy Janklovics Péter legendás Sziget-reklámjában elhangzott, „senkiháziak kezében van a popszakma,” a humorista saját magát idézte egy újabb promóban.
Ebben Janklovics épp a Kisnagyság magazin címlapfotózásán van, amikor megcsörren a telefonja. Gerendai Károly hívja, „megint senkiháziak kezében van a popszakma,” suttogja a telefonon kívülre Janklovics, majd visszautasítja a fesztiválalapítót.
Nem én lettem ismert a Sziget-reklámok Petijeként, hanem a Peti-reklámok Szigeteként lett ismert a kis fesztiválotok! Hát, ne üljünk már fordítva a pincsikutyán, Károly!
– hangzik el a reklámban, de azért a végén igényel tizenegy VIP-jegyet.
Janklovics a 2009-es Sziget Prodidzsáj Petijeként lett a fesztivál ikonikus reklámarca.
Mint ismert, a Sziget sorsa idény bizonytalanná vált, a Fővárosi Közgyűlésben is nagy vihart kavaró ügy megoldása végül az lett, hogy Gerendai vette vissza a fesztivál szervezését. A 2026-os fesztiválra már elindult a jegyelővétel.
The post „Megint senkiháziak kezében van a popszakma” – Janklovics Péter Sziget-reklámarcként tér vissza first appeared on 24.hu.
Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu





