Meglett a 13. havi 1,5 milliárdjuk is a kormánykommunikáció gyárosainak

Thumbnail for 6559886

Balásy Gyula annyi pénzt vehetett ki a növekvő állami megrendeléseknek köszönhetően a három legnagyobb cégéből, mintha havonta 1,5 milliárd forintos fizetése lett volna. Ahogy korábban írtuk, Balásy a kormánykommunikációs közbeszerzések állandó győzteseként összesen 18 milliárd forint osztalékot tehetett zsebre a tavalyi év után: a New Land Mediában 5, a Lounge Design Kft.-ben 4, a Lounge Eventben pedig 9 milliárd forintot szavazott meg magának.

Szépen termelt ugyanakkor a Rogán Antal propagandaminiszter körül kialakult kommunikációgyár „melléküzemága”, a Village Media Kft. is. A cég tavaly 5,8 milliárdos forgalom mellett 1 milliárd 685 millió forint nyereséget ért el, amit a tulajdonos, Hidvégi Krisztina az utolsó fillérig ki is vett a cégből.

A Village Mediát 2016-ban alapították a New Land Mediától kapott megrendelések teljesítésére. A feladata az volt, hogy az olyan kis vidéki médiacégeknél helyezze el a kormányzat üzeneteit, ahova az „anyacég” nem ér el. A Village Media így a falusi, városi és kerületi önkormányzatok tulajdonában lévő médiumokhoz, helyi tévékhez, tematikus újságokhoz közvetítette ki a propagandát.

A szoros együttműködés a személyi összefonódásban is megmutatkozott. Hidvégi Krisztina a New Land Media munkatársaként hozta létre a Village Media Kft.-t, de az elmúlt években is bizalmi ember maradt Balásy mellett, olyannyira, hogy utóbbi tavaly Hidvégire ruházta át az immár több mint 80 milliárdos éves árbevételt produkáló New Land Media ügyvezetői posztját.

The post Meglett a 13. havi 1,5 milliárdjuk is a kormánykommunikáció gyárosainak first appeared on 24.hu.

Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest