A 22 éves Alanna Pow három éven át volt légiutas-kísérő, mielőtt a felnőtteknek szóló tartalmak készítése felé fordult. 19 éves volt, mikor stewardessként kezdett el dolgozni, azt mondja, sok mindent látott az évek alatt, alapvetően szerette, de néha igen megterhelő munka is tudott lenni.
Az egyik esetben – idézi az ausztrál nőt a Mirror – egy férfit a mosdóban ért a halál.
Melbourne-ből Cairns-be tartottunk, mikor egy idős férfi már úgy másfél órája volt a vécén. Mikor kinyitottuk az ajtót, hogy megnézzük, mi van vele, a teste ráesett egy kollégámra. Nem reagált semmire, szegény felesége is ott volt a gépen.
A repülőgépen található defiblirátorral megpróbálták visszahozni az életbe, de nem jártak sikerrel. Így otthagyták a folyosón fekve, míg le nem szálltak. Pow-t komolyan megviselte az eset, mesélte.
A modell beszámolt flörtökről, románcokról is, amelyek szereplői hol légiutas-kísérők, hol pilóták, hol utasok voltak – illetve ezeknek mindenféle variációja. Neki is több ilyen esete volt. Egy alkalommal egy elsőosztályon ülő férfi diszkréten odanyújtotta neki a névjegykártyáját (a történet szempontjából úgy tűnik, nem munkalehetőséget akart neki ajánlani).
Emellett három pilótával is volt liezonja – árulta el Pow.
Néhány pilóta annyira flörtölős, hogy előre figyelmeztetik a kollégák egymást, és azt tehetnek, amit akarnak, mert ők irányítják a gépet. A legtöbbjük megcsalja a párját. Én három pilótával feküdtem le, az egyiknek volt barátnője.
Ami ilyen szempontból még kellemetlen lehet, mikor layoverük van, azaz mikor egy helyen ragadnak, mivel a következő munkájuk nem az, hogy az a gép, amivel elmentek valahova, azt vissza is vigyék a kiindulási helyre, vagy ha igen, akkor csak napokkal később. Egy ilyen alkalommal „az egyik pilóta átjött hozzám, pedig volt barátnője. Nagyon kellemetlen volt, mert ilyenkor az összes légiutas-kísérő és pilóta együtt tölti az időt.”
Pow azt mondta, végül azért hagyta ott a munkáját, mert elkezdték pletykálni róla, hogy felnőtteknek szóló tartalmak készítéséből is él.
Az utasok és a kollégák mindig azt feltételezték a testalkatom és az Instagramra posztolt fotóim miatt, hogy fent voltam az OnlyFansen.
Pedig csak utána lett az oldalon aktív – állította, de azt is hozzátette, a karrierváltást motiválta még, hogy mivel csak belföldi gépeken repült, egy év után kicsit unalmassá vált a munkája, ráadásul annyira nem kedvelte a koránkelést és a hosszú munkanapokat sem.
„Nem hinném, hogy valaha még visszatérek egy normális munkához” – vallotta be.
The post Repülőgépes románcokról és halálesetekről mesélt a légiutas-kísérőből lett modell first appeared on 24.hu.
Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu