Korábban szerte a világon a műanyag tárolódobozok királya volt a Tupperware, az utóbbi években azonban meglehetősen makacs problémákba ütközött. A 40-es években az Egyesült Államokban alapított cég termékei sokáig egyet jelentettek azzal, ha valaki az műanyag dobozba akarta tenni valamilyen élelmiszerét, egy időben Magyarországon is nagyot mentek a „Tupperware-partik” (a cég történetéről itt írtunk hosszabban), de tavaly az USA-ban csődöt jelentett Tupperware Brands és néhány leányvállalata.
Egyszerűen egyre kisebb a kereslet termékeikre, még ha a koronavírus-járvány alatt egy pillanatra úgy tűnt, sikerül is megmenekülniük. Se a műanyag dobozok nem olyan menőek már manapság, másrészt nem tudtak megküzdeni az emelkedő nyersanyagárak, a béremelések és a szállítási költségek növekedésével.
Igaz, ez nem jelenti azt, hogy fel is adnák, jelentették ki tavaly az anyacégnél, de ez úgy tűnik, bizonyos piacokra nem igaz.
A cég kelet-európai piacaiért felelős szlovák vezetője január végén jelentette be, hogy a Tupperware nem forgalmazza többé termékeit a régióban, így Magyarországon sem
– vette észre a Világgazdaság az Order of Home Magazinnál.
A vállalat 2023-ban az európai piacon már mintegy 40 százalékkal csökkentette a forgalmazását, 2024 elejétől pedig fokozatosan ki is vonul, hogy más lehetőségekre összpontosítson.
The post Sokak kedvence volt, mégis kivonul Magyarországról a dobozos multi first appeared on 24.hu.
Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu