Akár nyolcszáz károsultja is lehet az idei karácsonyi időszakban az egyik csomagküldő cégnek, a Packetának, rengetegen számoltak be ugyanis arról, hogy nem kapták meg csomagjaikat, vagy épp megkapták, de fel volt bontva a csomag, vagy más árucikk volt benne – hangzott el az RTL Híradójában.
Az egyik megszólaltatott károsult például kisfiának rendelt sakkészletet, ám a csomagban egy rendszám volt. Az erre célra létrehozott Facebook-csoportban megtalálta azt, akinél a sakkészlet volt, azonban nem ő volt az, aki a rendszámtáblát rendelte. Egy webshoptulajdonos arról számolt be, hogy komoly szorongást okoz a karácsonyi időszakban a csomagküldés, mivel neki is tűnt már el nagyértékű csomagja nyom nélkül.
A csatorna megkereste a Packetát, akik azt nyilatkozták, nem észleltek növekedést a beérkező reklamációk, illetve panaszok számában. Az ügyben ugyancsak megszólalt egy fogyasztóvédelmi szakértő, aki elmondta: ilyen esetben ahhoz kell fordulni, akivel a vevő szerződést kötött, és ez sok esetben nem a szállításért felelő cég, hanem a webáruház. Amennyiben nem tudnak dűlőre jutni, békéltető testülethez fordulhat igényével.
The post Több százan tehetnek panaszt az eltűnt vagy kifosztott csomagok miatt first appeared on 24.hu.
Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu