Váratlan következménye lett a világsiker farkasos karácsonyi reklámnak

A francia üzletlánc vezetői sem gondolták, hogy az egész világot meghódítja karácsonyi reklámjuk, amelynek főszereplője egy húsevésről örökre lemondó farkas.

Thierry Cotillard, az animációt készítő Mousquetaires/Intermarche cégcsoport vezérigazgatója a francia sajtónak arról beszélt, hogy a videót egy hét alatt több mint egymilliárd ember nézte meg, és lenyűgözte őket a nézők fogadtatása.

Igazi farkasmánia van

– nyilatkozott.

Ez a siker viszont egy nem várt következménnyel is járt: Franciaországban a lakosság azt követeli az üzletlánctól, hogy még idén lehessen farkasos plüssjátékot kapni a boltjaikban, még petíció is indult erre. Cotillard viszont elszomorított mindenkit, mert év végéig csak százat tudnak legyártani belőle.

Úgy döntöttük, hogy következetesek leszünk, és nem importáljuk a plüssöket Kínából. De 2026 karácsonyára lesz plüssjáték, amit Franciaországban gyártunk majd

– jelezte.

A száz idei farkast gyermekvédő szervezeteknek adományozzák majd. Cotillard pedig arra is felhívta a figyelmet, hogy biztosak benne, hogy a farkast hamisítani fogják, és lesznek átverések, olyan felhajtás van a jelenség körül.

Kapcsolódó
85 éves nagypapa árulta el a tökéletes bejgli titkát

Takácséknál tartja magát az a nézet, hogy a tökéletes bejgli készítése egyik generációról a másikra, családon belül öröklődik.

The post Váratlan következménye lett a világsiker farkasos karácsonyi reklámnak first appeared on 24.hu.

Tovább az erdeti cikkre:: 24.hu

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest